Haluamme että asiointisi palvelussamme on helppoa ja mukavaa. Olemme koonneet tänne keskeisimmät ohjeet sekä vastauksia tilanteisiin, joita voit asiointisi aikana kohdata. Täältä löydät lisää tietoa liittyen toimituksiimme, tilausten maksamiseen sekä mahdollisiin palautuksiin.

Rekisteröinti ja kirjautuminen kaupan asiakkaaksi

Rekisteröitymällä verkkokauppamme asiakkaaksi teet tilaamisesta entistä helpompaa. Tallennamme osoitetietosi ja tämän lisäksi pääset katsomaan aikaisemmin tekemiäsi tilauksia.

Tilaaminen onnistuu helposti myös ilman rekisteröimistä. Voit syöttää omat tietosi tilausvaiheessa.

Verkkokaupan etusivulla klikkaamalla kohdasta Kirjaudu sisään ja valitsemalla seuraavalta sivulta “Unohditko salasanasi”, saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta pääset asettamaan salasanasi uudelleen. Muistathan käyttää samaa sähköpostiosoitetta, jota käytit rekisteröitymiseen. Mikäli rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite ole enää toiminnassa, suosittelemme uuden tilin perustamista verkkokauppaan. Mikäli et halua luoda uutta tiliä tai olet unohtanut sekä käyttämäsi sähköpostiosoiteen niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu(at)lalalipstick.fi tai puhelimitse puh. 0400 719901 (arkisin klo 9.00-15.00).

Tuotteiden tilaaminen ja palauttaminen

Verkkokauppamme on auki kaikille 24/7.  Verkkokauppa-asioinnissa tilaajan perustietojen, kuten nimen ja osoitteen, lisäksi tarvitaan vain toimiva ja henkilökohtainen sähköpostiosoite. Alle 16-vuotiaan tilauksesta vastaa aina tilaajan holhooja. Laskulla tilaavien asiakkaiden tulee olla täysi-ikäisiä. Laskulla tilatessa tilaustietoihin kirjattavan postiosoitteen tulee olla maksajan henkilökohtainen, voimassaoleva kotiosoite, joka on kirjattu väestötietorekisteriin.

Verkkomaksuissa käytetään henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksia tai pankki- tai luottokorttia. Verkkomaksuasiakkaat voivat valita postitoimituksissa ja kotiinkuljetuksissa vaihtoehtoisen toimitusosoitteen vakituisen osoitteen lisäksi.

Pyrimme tekemään asioinnin kaupassamme mahdollisimman helpoksi. Voit etsiä tuotteita mm. hyödyntämällä tuoteryhmiä tai käyttämällä hakua, jonka löydät sivun yläreunasta. Kun olet löytänyt haluamasi tuotteet ja lisännyt ne ostoskoriin, voit siirtyä syöttämään omat tietosi ja siirtyä maksamaan. Saat onnistuneesta ostotapahtumasta vahvistuksen sähköpostiisi. Muistathan että rekisteröitymällä kaupan asiakkaaksi, voit hyödyntää omia tietojasi ja näin tehdä ostamisesta entistä helpompaa.

Valitettavasti asiakaspalvelumme ei vastaanota tilauksia puhelimitse tai sähköpostipyyntöinä tietoturvasyistä.

Sinulla on oikeus muuttaa mieltäsi tai joskus olet vain tilannut vääriä tuotteita. Verkkokauppamme tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, tuotteen on oltava avaamattomana alkuperäisessä myyntipakkauksessaan, käyttämätön ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus koskee kaikkia verkkokaupassamme myytäviä tuotteita. Tarkemmat palautusohjeet löydät tästä linkistä. Huomiothan, että noutamaton paketti ei ole sama asia kuin lähetyksen palauttaminen!  Noutamattomista paketeista veloitamme asiakkaalta toimitus-, palautus- ja käsittelykulut. 

Maksaminen

Voit maksaa ostoksesi kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksuilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbank, Handelsbank, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki sekä Oma Säästöpankki.

Korttimaksut:

Voit maksaa ostoksesi seuraavilla pankki- ja luottokorteilla: Visa, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB sekä MobilePay. Maksatpa tilauksesi Visalla, MasterCardilla tai Visa Electronilla, ostaminen on aina turvallista. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Kortinmyöntäjästä riippuen voit tarvita pankkitunnuksia vahvistaaksesi korttimaksun. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä pankkisi asiakaspalveluun.

Lasku – ja osamaksut:

Voit maksaa ostoksesi Collector Laskulla sekä Collector Osamaksulla. Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka. Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää. Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio). Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.  Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.
 
Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn. Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 18 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot:

Palvelukuvaus: 

https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot:

https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: 

https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

Asiakaspalvelu

Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostilla tai ota yhteyttä -lomakkeellamme. 

Tavoitat meidät myös WhatsApp- sovelluksen kautta. 

- Puhelin 0400 719 901  (arkisin 9-15)

-Sähköposti asiakaspalvelu(at)lalalipstick.fi

Toimitukset ja lähetysten seuranta

Toimitustapamme määrittyvät tilauksen painon sekä toimitettavien tuotteiden koon mukaan. Pienet lähetykset pyrimme lähettämään kirjepostina, jolloin saat tuotteet suoraan kotiisi. Toimitustavan voit valita ostovaiheessa. Kirjeen lisäksi toimitamme tilaukset Postin toimispisteisiin, pakettiautomaatteihin ja Schenkerin noutopisteisiin. Mikäli olet valinnut toimitustavaksi kirjeen ja ostostesi koko ylittää kirjepostin kokovaatimukset, toimitamme tilauksesi lähimpään postin toimipisteeseen.

Toimituskulut määräytyvät seuraavasti:

- Toimituskulut 4,90 €

- Yli 25 € tilauksille aina ilmainen toimitus

Pyrimme lähettämään kaikki tilaukset kahden päivän kuluessa. SmartPosteihin ja toimipisteisiin toimitettavat tilaukset toimitetaan  pääsääntöisesti 2-3 arkipäivässä tavaran varastotilanteesta riippuen. Mikäli tilauksenne voidaan toimittaa kirjepostina tai pienpakettina, Posti toimittaa tilauksen normaalin jakeluaikataulun mukaisesti.

Jos pakettisi toimitetaan pienpakettina niin saat tilauksen lähdettyä varastoltamme seurantatunnuksen. Mikäli olet valinnut toimituksen Smartpost-lokeroon, saat paketin saapumisilmoituksen, lokeron numeron ja sen avauskoodin tekstiviestillä. Avaa lukko koodilla - lokero aukeaa vetämällä lukosta. Ota paketti lokerosta ja sulje lokero. Muistathan, että säilytysaika paketeille on 7 vrk. Huomiothan, että noutamaton paketti ei ole sama asia kuin lähetyksen palauttaminen!  Noutamattomista paketeista veloitamme asiakkaalta toimitus-, palautus- ja käsittelykulut. 

Jos olet tehnyt tilauksen rekisteröityneenä asiakkaana, tarkista aluksi tilauksesi tilanne tilaushistoriasta kirjautumalla verkkokauppaan ja edelleen kohtaan Omat tiedot. Tarkista pankista, että maksu on veloitettu tililtäsi, mikäli maksutapanasi on ollut verkko- tai korttimaksu. Varmista, että olet saanut tilausvahvistuksen verkkokaupasta sähköpostiisi. Tarkista myös roskaposti-kansiosi. Mikäli et saa tilauksestasi mitään tietoja, tai toimitusvahvistuksen jälkeen tuotteita ei ole toimitettu viikon kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme välittömästi.

Ota myös yhteyttä asiakaspalveluumme mikäli toimituksemme ei ole sisältänyt kaikkia tilattuja tuotteita ja et ole saanut tietoa mahdollisista puutteista etukäteen.